Livrare

Livrare

Toate transporturile sunt asigurate. Dacă un colet este deteriorat, îl vom înlocui. Costurile de expediere pot fi văzute în SHOPPING CART, prin alegerea țării și regiunii pentru livrare. Timpul de livrare depinde de distanța până la adresa dorită.  În cazul în care nu sunteți găsit la prima livrare, serviciul de livrare va reîncerca să livreze pachetul încă odată, înainte de a-l returna vânzătorului. Produsele dorite pot fi preluate la sediul companiei, după o programare anterioară.

ÎNAINTE de semnarea dovezii de primire, verificați mărfurile și asigurați-vă că produsul achiziționat nu este deteriorat în timpul transportului. Dacă da, anunțați-ne imediat, furnizând rapoarte oficiale semnate, în cazul în care trebuie să se precizeze în mod clar că mărfurile au fost deteriorate la transport și FOTOGRAFII cu ambalajul și produsul deteriorat.

Plângerile care nu includ raportul oficial semnat și fotografiile nu vor fi luate în considerare.

Continuând să utilizați site-ul web, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe informații

Setările cookie-urilor de pe acest site web sunt setate la „Permiteți cookie-urile”, astfel încât să aveți cea mai bună experiență de utilizare. Puteți continua să utilizați site-ul web fără a modifica setările cookie-urilor sau faceți clic pe „Accept” pentru a accepta cookie-urile. Aflați mai multe despre utilizarea cookie-urilor și blocarea cookie-urilor pe acest site web în politica noastră de confidențialitate.

Închide